Últim dia de trimestre

22 de desembre, últim dia de les classes d’aquest trimestre, ha estat un dia atapeït d’activitats, algunes d’elles per recordar les festivitats de Nadal que s’apropen: la visita al pessebre vivent dels alumnes de primària i secundària, la celebració a l’església de l’escola, la reflexió a les aules sobre el consum, o el poema de Nadal al saló d’actes.

I com a cloenda, els alumnes i els professors de batxillerat hem baixat al pati de l’escola per tal de compartir un pica-pica organitzat pels mateixos alumnes.

Ja amb els llibres carregats a les motxilles, i amb molta il·lusió pels dies de descans de vacances, hem desitjat tots un BON NADAL I UN FELIÇ ANY 2016!

[rev_slider Nadal_batx]

Informació de contacte:

Horari d’atenció: De dilluns a dijous de 9.00 a 10.00 i de 15.30 a 17.30, Divendres només matins

Adreça: Carrer Diputació, 326 – 08009 Barcelona
Correu: [email protected]