És notícia 1r, 3r, 5è i 6è, setmana 5 de desembre.

1r de Primària treballem per racons

Els nens i nenes de 1r fem RACONS!!! Ens ajuntem per grups, de manera rotatòria I treballem jugant amb les lletres, paraules, imatges, fem dòminos, bingos, memory, mímica, completem paraules… I així ens entrenem en llegir I escriure!!

[youtube id=»aZ-ynt5LUzQ» width=»600″ height=»350″ autoplay=»no» api_params=»» class=»»]

A 3r els pares són els mestres!

El passat 25 de novembre ens va acompanyar la Carolina Tomás, mare d’un dels alumnes de tercer de primària. Va venir amb moltes ganes de treballar i d’explicar-nos tot el que fa. És mestra!

Gràcies a ella vam organitzar un taller de plàstica dedicat a elaborar la postal de Nadal.

Primer vam haver de buscar les lletres “BON NADAL” a les revistes que havíem portat. A continuació vam fer l’arbre de nadal amb papiroflèxia i vam decorar la postal amb pintura. Vam acabar-la estampant l’estrella d’Orient i enganxant unes tires de cartolina al voltant de tota la postal.

Ens ho vam passar molt bé treballant! A més, li hem de donar les gràcies a la Carolina ja que ens va portar un detallat per a cadascun de nosaltres!

Moltes gràcies!

Alumnes de Tercer de Primària.

[youtube id=»rIgc2Y3fHTU» width=»600″ height=»350″ autoplay=»no» api_params=»» class=»»]

I a 6è també ha vingut la mare de la Lorena, Pilar

Com estem treballant les fonts d’energia, la Pilar, que treballa per a FECSA-ENDESA, ens a proporcionat una informació molt valuosa no solament de com es produeix l’electricitat, sinó també del seu trasllat fins al consumidor. Després ha entrat en detall del seu treball, el que ha acabat amb una roda de preguntes.

[youtube id=»ilV5aHSlcOU» width=»600″ height=»350″ autoplay=»no» api_params=»» class=»»]

Treball amb mapes a 5è

Després de conèixer quins són els elements del mapa, com el llegim observant la seva llegenda, per a què serveix l’escala, com ens orientem i com localitzem un punt sobre la Terra amb les coordenades geogràfiques, ara ens hem dedicat a practicar amb els mapes d’oceans i continents.

Aquí teniu els resultats.

[youtube id=»zJc0–6Sb8E» width=»600″ height=»350″ autoplay=»no» api_params=»» class=»»]