Juguem a l’aula de ciències

Per segon any, els alumnes de 3r d’ESO hem acabat el trimestre jugant a un joc de ciències a l’aula. Durant una setmana, els alumnes de 3r d’ESO C a la classe de biologia i geologia van elaborar per grups una sèrie de preguntes dels temes 1 i 2 i 5 taulells de joc. Posteriorment un grup de 3r B va ajudar a plastificar per tal d’obtenir finalment 5 jocs per jugar a l’aula.  La darrera setmana, tots els alumnes de 3r d’ESO vam jugar i vam posar a prova els coneixements adquirits durant la primera avaluació d’una forma diferent i lúdica que esperem tornar a repetir en acabar el segon trimestre. Us deixem a continuació un recull de fotografies de l’elaboració del joc i de la 2 edició de «juguem a l’aula de ciències». Esperem que us agradi.

[rev_slider jocESOciencies]