Celebrem el Carnestoltes a l’ESO

Un any més els alumnes d’ESO hem gaudit del Carnaval. Els delegats es van reunir per decidir què faríem aquest dia, i es va decidir fer un concurs de comparses amb les categories ‘més original’, ‘més divertida’, ‘més currada’ i ‘professors’. El tema escollit va ser oficis i professions.
A primera hora cada classe va escollir les seves disfresses preferides i d’entre aquestes, cada curs va escollir les comparses que els representaven. Vam baixar al pati i allà aquestes comparses van fer una petita representació i es van escollir les guanyadores. També vam fer un photocall perquè qui volgués pogués fer-se una foto.

Després vam fer una rua pel Passeig Sant Joan fins el parc de la Ciutadella amb batukada i tot: tothom ens mirava i els turistes al·lucinaven amb nosaltres!

[youtube id=»WTOpxLIrajU» width=»600″ height=»350″ autoplay=»no» api_params=»» class=»»]

A la tarda, els alumnes de primer podien escollir entre participar en un ‘Got talent’ organitzat pels delegats, ballar al ritme del ‘Just dance’ o veure una pel·lícula. I els de segon van gaudir d’una pel·lícula.

Aquest és el pregó que van escriure el David González, la Montse García i la Laia Puig de 4t d’ESO:

Bon dia nens i nenes,

mestres i companys.

Sóc el Carnestoltes,

Rei dels poca-soltes,

i ja ha passat un any.

Aquest cop,

els més menuts

a l’espai han anat

i l’Astrocor han ajudat.

He vist que heu complert

tots els meus mandats:

el dilluns, peces grans;

el dimarts, barrets estranys;

el dimecres, pilotes i raquetes;

el dijous, tots del mateix color;

i avui, és la vostra decisió.

Els de l’ESO

s’han disfressat de professions,

tenien moltes opcions!

Esportistes, policies i pescadors,
disfresses de tots colors!

Ara la música ja zona,

i a tots ens agrada