Premi «Protagonistes del demà»

Lluís Olivé Llanos, alumne de segon de Batxillerat del Sagrat Cor Diputació, va obtenir un dels primers premis ex aequo de la 7ª edició del premi “Protagonistes del demà”, que convoca el Rotary Club de Barcelona Eixample, junt amb Rotaract Club Barcelona 92, i les entitats Cor Eixample, Eix Comercial Sagrada Família i Associació de Comerciants Eix Fort Pienc.
El Premi consisteix a reconèixer en la joventut els valors, actituds i aptituds que els capaciten per treballar d’una manera activa en la construcció d’un futur millor, tot valorant la sensibilitat social, l’esforç del treball, l’esperit emprenedor, la capacitat de lideratge , l’honradesa, l’actitud de servei i una formació i qualitats ètiques que els converteixen en estímul i model per als altres joves.
El lliurament de premis va tenir lloc el 30 de maig, a la Sala del Districte de l’Eixample.
Moltes felicitats, Lluís!

[rev_slider Rotary_2018]