Batxillerat va celebrar també el carnaval

El dia 1 de març, els alumnes de batxillerat vam celebrar el carnaval. El carnaval ha sigut una festivitat que hem celebrat sempre des de petits. Quan érem a primària tothom es disfressava i gaudíem d’un dia molt especial on cadascú lluïa la seva disfressa. Un cop vam començar a créixer vam deixar de banda tota mena de festivitats com aquestes. Teníem més responsabilitats i més feina que a primària, per tant no podíem perdre el temps. De totes maneres sempre hem continuat portant un petit detall a l’escola quan hi havia dies especials com aquests. Poder disfressar-se o no era una decisió que prenia l’escola, a part també de cada alumne, ja que a alguns no els hi agrada celebrar el carnaval, però ho respectem igual.
Aquest any, però, des de l’escola se’ns va comunicar que podíem disfressar-nos! Va ser una gran notícia per als qui ens agrada celebrar aquest dia. També ens van comunicar que hi hauria una mena d’espectacle on podríem sortir a ballar o fer alguna actuació mentre ensenyàvem la nostra disfressa davant de tot primer de batxillerat. A cada classe de 1r de Batxillerat s’escollia un grup que representés la classe. Es feien unes votacions per escollir aquest grup, i els que sortien guanyadors, havien de crear unes petites representacions, ja fossin balls o simplement petites actuacions, per a després representar-les davant de tot 1r de Batxillerat al saló d’actes. Va ser un matí molt divertit on vam veure tota mena d’exhibicions, de ball, actuacions, acudits…, era una mena de concurs presentat per dos alumnes de batxillerat. Va ser una espècie d’imitació d’un concurs de talents. Hi havia diferents concursants com ara uns alumnes disfressats de la sèrie televisiva La casa de papel, uns de Mario Bross, Minnies, futbolistes…
El concurs consistia en la tria d’un grup guanyador per a la disfressa més ben elaborada, el ball més original i l’actuació més divertida. Els guanyadors van ser el grup dels Pitufos com a ball més original; el premi a la disfressa més ben elaborada va ser el grup de Mario Bross; i per últim, el premi a l’actuació més divertida van ser els «russos». Els guanyadors van ser premiats amb una bossa de llaminadures. Tots els altres grups que no van sortir guanyadors, també van ser reconeguts ja que ho havien fet molt bé. Finalment, per concloure l’acte, l’Elvira va posar la cançó “La vida es un carnaval”, molt oportuna per al moment, que ens va posar a tots a ballar. (Elvia Martínez i Bea Martí, 1r F)

[rev_slider carnaval_batx]