Els Coets i les Galàxies acabem aquest tercer trimestre amb noves visites de famílies

Amb la Eli i l’Elisabeth, mares del Marc i del Martí, vam elaborar una fantàstica targeta “Pop Up” on cadascú va triar la seva temàtica: animals, cotxes, unicorn, entre d’altres. Ens va agradar molt.

L’Esther i el Salvatore, pares de la Sofía i l’Alessandro, vam conèixer nous jocs per gaudir junts tant a l’aula com a casa. A més a més, vam tenir la sort d’elaborar-los i gaudir d’ells tota la tarda.

També, ens han tornat a visitar el Toni, la Laia, l’Elena i l’Octavi, pares de l’Alguer i l’Atenea, aquesta vegada ens han ajudat a elaborar un calidoscopi. Ens ha agradat molt i ens han quedat molt bonics.

I amb la Belén, la Carme i la Sunny, mares del Mario, la Giulia i l’Ana, ens han portat diferents materials per poder elaborar un punt de llibre i un fantàstic clauer per posar a la maleta de colònies.

Han estat activitats molt emocionants i interessants.

Moltíssimes gràcies famílies!!!