El Nadal arriba a Educació Infantil!

Aquest dies hem celebrat el Nadal amb els més petit de l’escola.. Avui l’últim dia del trimestre ha estat molt especial! Hem començat al matí tots junts la celebració de Nadal a la Sala de Psico, on hem recordat la història del naixement de Jesús.

Després al Hall hem gaudit de l’esmorzar dolç, compartint el que ha portat cadascú.

A la tornada del pati teníem una gran sorpresa. Gràcies a una iniciativa de l’AMPA hem pogut gaudir de la vista dels tres patges reals i entregar els nostres millors desitjos per a tothom, aquells que no podem comprar en diners: amor, petons, abraçades, felicitat, pau… totes aquelles coses que ens agradaria que tothom pogués tenir.

Des de l’Infantil volem agrair especialment a l’AMPA per aquesta iniciativa que ha il·luminat els ulls dels infants més petits de l’escola.

[youtube id=»X9YJsrzpP4A» width=»600″ height=»350″ autoplay=»no» api_params=»» class=»»]