Curses d’Orientació a Santa Maria de Vallvidrera

El passat 26 d’abril, els alumnes de 3r d’ESO van participar en una cursa d’orientació a Santa Maria de Vallvidrera organitzada per l’Institut Barcelona Esports de l’Ajuntament de Barcelona. Els alumnes, dividits en grups de tres amb un total de 27 ternes, van haver de demostrar les seves dots d’orientació espacial a partir de la lectura d’un mapa i la identificació dels espais representats al natural. S’ho van passar molt bé i alguns d’ells van destacar per la seva habilitat i rapidesa a l’hora de trobar les 14 fites amagades al llarg del recorregut.

Els dos grups millors classificats de l’escola van ser els formats per l’Adrián García, Luis Escalza i Àlex Mendoza de 3r A i per la Cèlia Martínez, Natàlia Beltrán i l’Iris Ortega de 3r B.

[rev_slider orientacioESO2016]