Festa de graduació 4t ESO

La festa de graduació dels alumnes de 4t
d’ESO es va celebrar  el passat divendres al pati de l’escola. La directora de secundària, Eli Casulleras, va donar la benvinguda als familiars, amics, professors i personal no docent que hi van assistir i va felicitar els alumnes que es graduaven per a començar una nova etapa formativa.
Els delegats de les tres classes i representants de les famílies també van dirigir unes emotives paraules
en un dia tan especial per a ells.
T
ambé hi va haver un moment pel reconeixement a la tasca realitzada per la nostra directora, Teté Terricabras, que aquest any finalitza la direcció general. I per l’Eli Casulleras, que també conclou aquest curs el seu càrrec de direcció.
L’acte, en què els principals protagonistes van ser els alumnes, va ser un reconeixement a l’esforç
que han realitzat durant aquests anys a la nostra escola. Va comptar amb actuacions musicals dels propis alumnes i amb un passi de fotografies que recollia el seu pas per l’etapa de secundària, preparat també alumnes. Després de rebre les orles i el fort aplaudiment dels assistents, vam poder degustar el piscolabis que va preparar l’AMPA.

Desitgem que tingueu molta sort en el camí que ara inicieu i que ens vingueu a veure de tant en tant. Aquí és casa vostra!

[rev_slider 4eso_festa_final]