Ha passat a C. Inicial, Cicle Mitjà i Cicle Superior de Primària.

We are celebrating Halloween in Cicle Inicial

[youtube id=»O7I121pW7fQ» width=»600″ height=»350″ autoplay=»no» api_params=»» class=»»]

Visita a Mercabarna

El dimecres 9 de Novembre els alumnes de Quart de Primària vam fer una visita a Mercabarna. Ens va agradar molt perquè vam poder veure tot tipus de fruites i hortalisses. Mercabarna és com una ciutat on hi treballa molta gent. A les parades del mercat, les persones que hi treballaven ens van explicar moltes coses i vam aprendre molt!

Vam dinar una bona amanida i una macedònia que estava molt bona! També vam visitar un pavelló on preparen les patates per a poder vendre-les als supermercats. I tots vam marxar de la visita amb tres quilos de patates! Podrem menjar truita de patates durant moltes dies a casa!

Alumnes de Quart de Primària

[rev_slider Mercabarna4t2016]

La Castanyada a Cicle Mitjà

El divendres 28 d’Octubre els alumnes de Cicle Mitjà vam celebrar la Castanyada a l’escola. Els de tercer de primària vam treballar amb les fruites de la Tardor i després vam fer exposicions davant dels nostres companys/es. Els de quart de primària vam fer panellets i després els vam compartir amb els nostres companys/es de tercer. Vam cantar i ballar i vam passar una tarda molt agradable tot el cicle!

Alumnes de Tercer i de Quart de Primària

[youtube id=»LgtaNaTMczc» width=»600″ height=»350″ autoplay=»no» api_params=»» class=»»]

Conta contes a 6è de Primària. Els més grans s’apleguen amb els petit del col·le!

Cada curs, alumnes de 6è col·laboren i aprenen moltes coses en estreta relació amb els companys d’Infantil. Els primers ajuden cada migdia a les mestres de P3 a despertar de la migdiada els més petits de la casa, calçar-se, recollir el llit i deixar-lo al seu lloc…

També amb P5 realitzen una activitat quinzenal, en què cada alumne de 6è “apadrina” un company de P5 a qui li explicarà un conte que s’ha preparat prèviament: vocabulari, expressions difícils… Aquest curs, els grans, porten un material realitzat a plàstica perquè encara sigui més atractiva la seva visita. Els contes acostumen a ser els clàssics i poden ser explicats de manera individual com en equip cooperatiu. Sempre és individual però, que fer activitats per apreciar el nivell de comprensió lectora dels més petits. Cada cop que anem els de 6è som rebuts amb molta alegria i ens ho passem molt bé.

[youtube id=»PNG-OoBo3j8″ width=»600″ height=»350″ autoplay=»no» api_params=»» class=»»]

Sortida a Viladrau del Cicle Superior divendres 11 de novembre

[rev_slider ViladrauCS16-17]