Graduació 4t d’ESO

Divendres 9 de juny hem celebrat la graduació dels alumnes que han acabat l’etapa de Secundària.

Amics, família i professorat els hem acompanyat en aquest acte que recorda el seu pas per aquests quatre anys en què han enfortit amistats i han crescut com a persones.

Aquest és el parlament que han fet els delegats:

Hola i molt bona tarda a tothom!

Benvinguts a l’acte de cloenda d’una llarga etapa, en què hem viscut bons moments i d’altres de no tan bons, que ens ha servit, sobretot, per créixer com a persones. A partir d’ara els nostres camins se separen, però tot el que hem compartit ens ha regalat una complicitat enorme que, d’una manera o altra, ens mantindrà units per sempre més. Aviat ens endinsarem en una nova etapa, i avui ens preguntem: què ens depararà? Ningú no ho sap, però esperem que tots puguem ser feliços i que ningú no oblidi tot el que hem viscut.

Durant els darrers dies ens estem acomiadant de molts moments que ja no tornaran a ser mai iguals, però que sempre recordarem. I malgrat tot, no ho vivim com si tot s’acabés: ens emportem experiències, records i, sobretot, persones, moltes de les quals, encara que potser no tan de prop, seguiran fent camí amb nosaltres. D’altra banda, des d’aquí també volíem aprofitar per donar les gràcies a tots els professors i professores que ens han acompanyat en aquest viatge, i en especial als nostres tutors, que ens han ajudat en tot moment: gràcies!

L’escola, al final, és molt més que estudiar, prendre apunts i fer exàmens; molt més que les classes a les quals, ho admetem, no sempre hem tingut ganes d’assistir; l’escola ha representat, representa i representarà per a nosaltres molt més que tot això: ha estat on més temps hem passat cada dia, quasi una segona casa. I per tot això i per molt més, moltes gràcies al Sagrat Cor Diputació.

La relació entre tots nosaltres no sempre ha estat fàcil. Però cada company sense excepció a contribuït a fer que siguem, tots nosaltres, les persones que som en aquests moments. Per això sempre ens tindrem presents i, estiguem més lluny o més  a prop, sempre ens estimarem.

Arribats en aquest punt, com ja s’ha dit, els companys i companyes que hem representat com a delegats inicien nous camins. Fins ara, l’equip ha estat la força. I aquest equip, d’alguna forma, ha de seguir sumant d’ara endavant; si més no, el que hem après els uns dels altres haurà de ser, per força i per a cadascun de nosaltres, un valuós tresor. Gràcies a tots.

Delegats 4t ESO Curs 2016-17

Sabeu que formeu part de la família del Sagrat Cor i que teniu les portes de l’ESO obertes per tot el que necessiteu. Esperem que conserveu un molt bon record de tots nosaltres i ens agradarà molt continuar tenint notícies vostres. Fins aviat!

Sheila Hernández

Directora de Secundària