Jornades Esportives. Una escola per a tothom. 2n EP.

Tot just abans de Setmana Santa, els nens i nenes de 2n, vam fer una activitat a Can Dragó que ens va agradar molt. Un any més l’escola va participar a les Jornades Esportives, i ja en van dinou, on escoles ordinàries com la nostra i escoles especials ens ajuntem per aconseguir superar una sèrie de proves esportives. Vam poder conèixer a molts altres nens i nenes, alguns amb força més dificultats que nosaltres. Entre tots, però, vam poder anar superant una per una les deu proves que el Cesc i altres professors ens havien preparat. Hi havia proves de tot tipus: curses per relleus, salts d’allargada, de relaxació, lluita amb espases, un conte… però la que més ens va agradar va ser la d’anar a sobre d’una mena de plataforma amb rodes i sobretot quan els monitors ens empenyien a sobre d’un donut gegant amb rodes! Van ser unes jornades fantàstiques i a més a més vam rematar el dia anant al Parc Nou del Prat del Llobregat per dinar i passar-nos-ho d’allò més bé!

[youtube id=»1UHsZEB340w» width=»600″ height=»350″ autoplay=»no» api_params=»» class=»»]