Són notícia 20 de febrer.

2n es prepara pel Dansa Ara

[youtube id=»tZPjpRP5fK4″ width=»600″ height=»350″ autoplay=»no» api_params=»» class=»»]

Compartim el que aprenem els més grans i els petits.

Fa uns dies els alumnes de 6è van venir a la nostra classe per fer-nos unes titelles que havien construït ells mateixos. A plàstica van fer les figures del conte de la caputxeta vermella i la capsa on hi anaven. Per grups ens la van representar.

Un altre dia vam anar nosaltres a la seva classe per veure uns connectors que havien fabricat, després d’haver fet una visita al museu de la ciència i la Técnica de Terrassa. Ajuntàvem els dos fils elèctrics i si encertàvem, s’encenia una llumeta que havien instal·lat.

[youtube id=»4ofF5kOipjQ» width=»600″ height=»350″ autoplay=»no» api_params=»» class=»»]

5è Història d’un paisatge (14 i 17 de febre del 2017)

En aquest 2n trimestre, a Medi Social estem treballant el relleu. Hem après a diferenciar els elements d’un paisatge continental d’interior (muntanya) amb els d’un paisatge continental del litoral (costa)
Ara, hem treballat per equips en l’observació d’un paisatge i les seves transformacions al llarg de la història. Ens hem fixat en els aspectes que s’han mantingut, els que han canviat, els que han permès millores en la vida de les persones i els que han fet malbé el paisatge i quines serien les nostres propostes de millora.
 [youtube id=»Nps7kbDnEBI» width=»600″ height=»350″ autoplay=»no» api_params=»» class=»»]

Èpoques pictòriques de Picasso (20 de febrer del 2017)

Durant aquestes setmanes ens hem dedicat a conèixer, a fons, la vida i obra de Picasso. Hem descobert que pintava com un adult quan era jove i que va necessitar tota la vida per pintar com ho fan els nens.
A la visita que vàrem fer al Museu Picasso l’1 de febrer, vam poder veure algunes de les seves obres més conegudes (Ciència i caritat, Margot, Retrat de dona morta i Las Meninas) i després vam realitzar un taller en el que havíem de fer una natura morta seguint un dels seus estils (època blava, cubisme, pintura, carbonet).
Ja a classe, hem fet la nostra interpretació sobre «Las Meninas» de Velázquez i aquesta setmana hem treballat per equips en el muntatge de diferents murals on es poden veure les etapes pictòriques de Picasso. Esperem que us agradin.
[youtube id=»UGVf4d41dIw» width=»600″ height=»350″ autoplay=»no» api_params=»» class=»»]